پنج خانوار گرفتار برف در محورهای مواصلاتی زرندیه نجات یافتند
نوشته شده توسط : blpwjob

'رضا حاجتی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال بارش سنگین برف و كولاك طی شب گذشته در محورهای این شهرستان این خانوارها ساعت 2 بامداد به علت كولاك در محور بوئین زهرا به زرندیه گرفتار شدند.

وی بیان كرد: پس از بازگشایی محور مسدود این خانوارها به راهداری رنگرز انتقال و در آنجا اسكان داده شدند.

وی بیان كرد: عملیات بازگشایی محورهای این شهرستان از شب گذشته آغاز و هم اكنون تمامی محورها باز است و تردد در آنها جریان دارد.

حاجتی افزود: ارتفاع برف كه بارش آن ازعصر روز گذشته تا ساعت شش بامداد امروز ادامه داشت در برخی نقاط این شهرستان به حدود 50 سانتی متر رسید.

وی از مسافران خواست تا در فصل زمستان لباس گرم، مواد غذایی كنسرو شده و خشك، لوازم گرمایشی و زنجیر چرخ همراه داشته و از سالم بودن خودرو خود به لحاظ فنی و گرمایشی اطمینان حاصل كنند.

فرماندار زرندیه نیزگفت: ارتفاع برف در بخش خرقان این شهرستان به حدود 50 سانتی متر رسید.

'علیرضا هدایتی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و كولاك شب گذشته محورهای زرندیه را فرا گرفت كه عملیات بازگشایی راهها نیز به طور همزمان توسط راهداری و تیم های پیش بینی شده آغاز شد.

وی بیان كرد: با وجود بارش سنگین برف و كولاك در زرندیه كه تا ساعت 6 صبح امروز ادامه داشت با تلاش ماموران راهداری رفت و آمد در تمامی جاده‌های این شهرستان جریان دارد.

وی با بیان اینكه اغلب محورهای اصلی این شهرستان برف‌روبی و نمك‌پاشی شده است، اظهار داشت: تردد وسائط نقلیه در راههای این شهرستان جریان دارد، اما كسانی كه قصد مسافرت در این محورها را دارند باید ماشین خود را به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی مجهز كرده و لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی از رانندگان خواست در تردد جاده‌های این شهرستان ضمن رعایت احتیاط همكاری‌های لازم را با ماموران راهداری و پلیس راه انجام دهند.ك/3

7338/686





:: برچسب‌ها: جشن تولد , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: